شناسهٔ خبر: 18028954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

طی مراسمی با حضور استاندار برگزار شد؛

بدرقه ۱۴ ورزشکار آذربایجان‌شرقی به مسابقات پارا آسیایی چین

مراسم بدرقه ۱۴ نفر از ورزشکاران استان به مسابقات پارا آسیایی گوانگژو چین با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، عابدین خرّم ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: امیدواریم با افتخارآفرینی‌های شما، حوزه ورزش استان درخشنده‌تر شود و ما قدردان کسانی که در این عرصه در هر زمینه‌ای تلاش می‌کنند، هستیم.

وی افزود: ورزشکاران افتخارآمیز و قهرمانان ملی در استان همیشه مورد تکریم هستند و جایگاه تبریز به خاطر سوابق و گذشته درخشان بسیار ارزشمند است، اما باید وضع ما نسبت به گذشته بهتر شود.

استاندار ادامه داد: دنبال گزینه‌هایی برای حمایت از ورزش استان هستیم و از صنایع استان نیز برای حمایت ازورزشکاران دعوت می‌کنیم. از طرفی هم حمایت‌های ما صدر اقدامات قرار داده و این مسیر را هموار می‌کنیم.

خرّم با اشاره به اینکه ورزشکاران انسان‌های متواضع و با طینت پاک هستند، ورزش و ورزشکاری از بزرگترین نعمات الهی دانست و گفت: هرقدر در بخش ورزش سرمایه‌گذاری کنیم باز هم جا دارد لذا توسعه ورزش اولویت دولت است.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با ارائه گزارشی از وضعیت ورزشکاران استان در مسابقات پارا آسیایی گفت: بازی‌های پارا آسیایی در گوانگژو کشور چین برگزار می‌شود و از استان ما ۱۱ نفر در این بازی‌ها حضور دارند، همچنین ۱۴ ورزشکار دیگر در رشته‌های مختلف به این بازی‌ها اعزام می‌شوند.

وی افزود: این ۱۴ ورزشکار استان ۲۶ مهرماه سال جاری به مسابقات پارا آسیایی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما