شناسهٔ خبر: 66054285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در اصفهان: اگر کارمندان زن حجاب را کنار گذارند، شرط استخدام را از دست می‌دهند

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان: اگر کارمندان زن حجاب را کنار گذارند، شرط استخدام را از دست می‌دهند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران, آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان شهرداری اصفهان افزود: اگر می‌خواهیم دین ما در دنیا و در آخرت ارزش واقعی پیدا کند، باید خود را مسوول کاری که انجام می‌دهیم بدانیم و کار امروز را به فردا واگذار نکنیم.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: نباید امور مردم به فردا موکول شود بلکه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که نیاز به نظارت و دستگاه‌های نظارتی بر حسن انجام کار نباشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کار فرهنگی را نباید فقط به شهرداری محول کرد بلکه کار فرهنگی، وظیفه همه دستگاه‌های متولی است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت تقوا و شئونات اسلامی در محیط کار و اداره ها الزامی است، تصریح کرد: کارمند دولت زمانی که استخدام می‌شود باید معتقد به قانون اساسی و مسائل اسلامی باشد و آنها را رعایت کند بنابراین اگر به‌عنوان مثال، خانمی که استخدام شده است حجاب را کنار گذارد، شرط استخدام را از دست می‌دهد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما