شناسهٔ خبر: 66218674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس و صنعت نفت در بازی امشب

 ترکیب تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران برای دیدار این دو تیم در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با وجود اختلاف یک امتیازی با استقلال و رقابت تنگاتنگ دو تیم در مسیر قهرمانی، شاگردان اوسمار ویرا در این دیدار خارج از خانه محکوم به شکست حریف آبادانی خود هستند.

در سوی مقابل، صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در خطر سقوط قرار دارد و به همین خاطر در این بازی خانگی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خواهد داشت، شرایط دو تیم باعث شده تا این دیدار بیش از هر زمانی حساس و برای هر دو تیم حیاتی باشد.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز با ترکیب پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف به میدان خواهد رفت.

نظر شما