شناسهٔ خبر: 66218759 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در سفر به سمنان تاکید کرد؛

ضرورت ورود دستگاه‌های خدمت‌رسان جهت تسریع در تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

رئیس هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در سفر به سمنان بر ضرورت ورود دستگاه‌های خدمت‌رسان جهت تسریع در تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید کشور همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان از شهر جدید ایوانکی و پروژه‌های در حال ساخت آن بازدید کرد. در این بازدید، غفوری از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی که به صورت ویلایی در حال ساخت است، دیدن کرد و سرعت پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در این بازدید، توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توجه ویژه بر خدمات زیرساختی شهرهای جدید، ضروری است تا دستگاه‌های خدمات رسان در زمینه احداث زیربناهای برق‌، آب و گاز برای تسریع در پروژه‌های مسکن ورود کنند.

در این بازدید همچنین موضوع برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پروژه‌های روبنایی و اجرای عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی مورد توجه قرار گرفت و تدابیر لازم به منظور همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و انجام تکالیف قانونی ذکر شده در قانون جهش تولید مسکن مبنی بر اجرای تأسیسات آب و فاضلاب و شبکه توزیع برق و گازرسانی اتخاذ شد.

در این سفر همچنین سعید غفوری در برنامه میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی حضور یافت.

نظر شما