شناسهٔ خبر: 66219717 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا پایان فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  از اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگار تا پایان فروردین خبر داد و اظهار کرد: سازمان سنجش اعلام کرده که نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین اعلام می‌شود و ما هم منتظر اعلام نتایج از سوی آنها هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان در کانون‌های ارزیابی آغاز می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی شده است مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر به اتمام برسد و در فرصت تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان برگزار شود تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

 آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 برگزار شد.

در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، 28 هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است داوطلبان پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

نظر شما