شناسهٔ خبر: 66298846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس جهمور ثبت شد + فیلم

سمنان - ایرنا - سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: حدود ۱۲۸ هزار درخواست مردمی از طریق چهار راه ارتباطی در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات دولت به این استان ثبت شد.

صاحب‌خبر -

محمدامین جاویدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس جهمور ثبت شد + فیلم

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان اظهار کرد: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز برای دریافت مطالبه‌های شهروندان در مسیر استقبال و دیدار مردمی رییس جمهور فعال بود و در زمان حاضر نامه‌ها در دست پردازش و ارجاع به دستگاه‌های مرتبط با درخواست است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری ۲ روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

ستاد پاسخگویی ارتباط مردمی از بیست و نهم تا سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی شهروندان برای ثبت درخواست‌ها بود.

نظر شما