شناسهٔ خبر: 66432831 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

برای دو سال دیگر :

دوره بهره برداری "کچاد" از معدن تمدید شد / محاسبه حق انتفاع ایمیدرو

دوره بهره برداری شرکت چادرملو از معدن برای دو سال دیگر تمدید و حق انتفاع ۹.۸ هزار میلیارد تومانی در قراردارد با ایمیدرو محاسبه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت چادرملو از تمدید دوره بهره برداری از معدن و محاسبه حق انتفاع 9.8 هزار میلیارد تومان ایمیدرو از معدن به مدت دو سال خبر داد.

بر اساس این گزارش، "کچاد" اعلام کرد: الحاقیه سوم قرارداد 27 اسفند سال 94 واصله در 5 اردیبهشت برای سال مالی 1402 و 1403 با موضوع تمدید مدت دوره بهره برداری قرارداد و سایر شرایط مندرج به این شرکت ابلاغ شد. مبانی حق السهم با توجه به قرارداد اصلی براساس بند ف تبصره 7 قانون بودجه سال 1402 و برای سال های بعد طبق قوانین مصوب اعمال می شود.

ضمناً شرکت چادرملو به منظور تکمیل انجام تعهدات نسبت به ارائه تضامین اعلامی اقدام می کند. افزون بر مطالب فوق ماده یک الحاقیه شماره 2 قرارداد مبنی بر پرداخت سهم حقوق دولتی از سوی شرکت برای سال 1402 کان لم یکن تلقی شده است. اثرات ریالی مربوط به اعمال محاسبات ناشی از الحاقیه برای کل سال 1402 براساس صورتحساب های ارسالی از سوی ایمیدرو 9.8 هزار میلیارد تومان است که 8.7 هزار میلیارد تومان از آن طی صورت های مالی و گزارش های تفسیری افشاء شده طی دوره های 3، 6 و 9 ماهه در دفاتر شناسایی و منظور شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما