شناسهٔ خبر: 66432934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور ۸ گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، شهناز ممبنی با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد که در آن ۵ گروه نمایشی کانونی و ۳ گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این نمایش های شرکت کننده در دو بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده-‌عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار " این صحنه خانه‌ماست " به رقابت می‌پردازند.

ممبنی یادآور شد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امید آفرینی، آیین های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند. این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به آدرس امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

نظر شما