شناسهٔ خبر: 66442305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین شبستری در گفت‌وگو با تقریب:

مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هم اینک به اندازه‌ای ظلم و ستم و تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا عیان شده که همه مردم دنیا متوجه شده‌اند که ماهیت این رژیم، کثیف و خون‌ریز و جانی و پلید است که باید از روی زمین محو شود.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت‌های جهانی از مردم غزه اظهار داشت: حمایت‌هایی که امروز در اقصی‌نقاط عالم و حتی در کشوری مانند آمریکا که به طرفداری و حمایت‌های بی‌دریغ حکومت آنها از اسرائیل معروف است، شاهد هستیم نشان می‌دهد که وجدان بشری مردم این کشور و بسیاری از کشورها به ویژه دانشجویان آمریکایی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قیام کردند، بیدار شده است.

وی تصریح کرد: البته این بیداری دیرهنگام بوده و باید بسیار زودتر از اینها مردم دنیا و دانشجویان و اقشار مختلف مردم، قیام و حرکت را انجام می‌دادند اما باز هم این مایه خوشبختی است که هنوز فطرت‌های انسانی به صورت کامل از بین نرفته است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا با وجود فضاسازی سنگین صهیونیست‌ها و رسانه‌های مربوط به اسرائیل که ابررسانه‌های تبلیغاتی دنیا را در اختیار دارند، به طور مرتب به نفع خود و علیه مردم مظلوم فلسطین فضاسازی می‌کنند اما هنوز هم وجدان انسانی و فطرت مردم دنیا به طور کامل از بین نرفته بلکه متوجه مسئله شده و بیدار شده‌اند و علیه استکبار قیام کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، هنوز انسان‌ها و وجدان‌های بیدار بسیاری در اقصی نقاط عالم وجود دارد که فریب تبلیغات فریبنده رسانه‌های متعلق به جبهه استکبار را نمی‌خورند و حقایق را اگر چه دیرهنگام اما متوجه شده و درک می‌کنند که جای خوشبختی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری بیان کرد: هم اکنون در آمریکا شاهد حرکت ارزشمند و انقلابی جوان‌ها هستیم و بنابراین این حرکت را به فال نیک گرفته و امید است این حرکات ادامه پیدا کرده و رژیم آمریکا را مجبور کند تا دست از حمایت بی‌دریغ خود از اسرائیل بردارد و شاید مقدمه‌ای برای عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی از این همه ظلم و ستمی که علیه مردم فلسطین روا می‌دارد، باشد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر امید است که این حرکات هم در آمریکا و هم در سایر کشورها ادامه پیدا کند و وجدان بیدار و فطرت انسانی همه مردم دنیا به کمک و یاری مسلمانان ستمدیده فلسطین بیاید و شاهد یک خیزش عمومی و جهانی در مقابل این همه جنایات و نسل‌کشی و ظلمی که علیه مردم به کار می‌رود باشیم.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این حرکت نشانگر این است که به اندازه‌ای این ظلم و ستم آشکار و این تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی عیان شده که همه مردم دنیا متوجه شده‌اند ماهیت این رژیم، کثیف و خون‌ریز و جانی و پلید است که باید از روی زمین محو شود و این حرکت‌ها پایان ظلم و اشغالگری در فلسطین را تصریح می کند تا به نابودی اسرائیل، بشریت نفس آسوده‌ای بکشد و از این همه ظلم و ستم به بشریت رهایی یابد.

انتهای پیام/

نظر شما