شناسهٔ خبر: 66442349 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل هما:

هرگونه هزینه در حوزه آموزش، سرمایه‌گذاری است

تهران- ایرنا- مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: در حوزه آموزش هرگونه هزینه، سرمایه گذاری است و معلمی جزو مشاغل خاصی است که سرمایه‌ گذاری در آن هرگز نابود نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از هواپیمایی جمهوری اسلامی، «شمس‌الدین فرزادی‌پور» در جمع اساتید مرکز آموزش هما به مناسبت روز معلم افزود: هما متعلق به مردم است و هر سرمایه ای که در این شرکت تولید می‌شود نیز از آن مردم است.

وی تاکید کرد: تولید نیروی انسانی متخصص و متعهد برای صنعت هوانوردی، از افتخارات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است.

مدیرعامل هما تاکید کرد: روحیه تعهد و اقدام جهادی کارکنان هما در همه ایام به ویژه در زمان‌های خاص حج و نوروز، نشات گرفته از تربیت و آموزش است.

وی بیان‌داشت: انتظار دارم که در کیفی‌سازی آموزش هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری وقت گذاشته و آموزش در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح کیفی ارائه شود.

فرزادی‌پور خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امسال ۶۲ سال سابقه را پشت سر می گذارد و این امر با سختی‌ها و چالش های بسیاری همراه بوده است و گذر از این سال‌ها مدیون نیروی انسانی هما است.

وی تاکید کرد: بزرگترین و مهمترین ویژگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه نیروی انسانی متخصص آن است که توانسته‌اند با وجود تحریم، شخصیت و تخصص هما را همواره پایدار نگه دارند.

نظر شما