شناسهٔ خبر: 66442716 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ۱۴ اردیبهشت، آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

** ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره ممنوعیت دریافت هدیه برای کارکنان دولت، اظهار داشت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن، دریافت هرگونه هدیه برای کارکنان دولت، ممنوع است؛ امیدواریم با این کار، سلامت اداری، افزایش و فساد، کاهش پیدا کند.

لطیفی تصریح کرد: ۱۴ اردیبهشت، آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود؛ در این آزمون، پس از ۱۰ سال، ۱۹۱۱۲ تن در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت؛ ۱۰ سال بود که این مجوز داده نشده بود.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار تن برای این آزمون، ثبت نام کرده‌اند و جهاد دانشگاهی، آن را برگزار می‌کند، گفت: امیدواریم تا نیمه خرداد، نتایج آزمون اعلام شود و اول مهر، این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.
 
لطیفی اظهار داشت: این کار، تدبیر و دستور رهبر معظم انقلاب بود که برای کیفیت‌بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش، جذب کنیم.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره استخدام سرایداران یا نیرو‌های خدماتی در مدارس با عنوان بابای مدرسه، تصریح کرد: در این زمینه قرار بود که تأمین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه مشخص شود؛ ما در سقف تأمین اعتبار، کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محرومند، در اولویت هستند.

نظر شما