شناسهٔ خبر: 66443127 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رشد 150 درصدي تخليه و بارگيري کالا در بندر نوشهر در فروردين گذشته

صاحب‌خبر -
رشد 150 درصدي تخليه و بارگيري کالا در بندر نوشهر در فروردين گذشته
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی فروردین ماه امسال 150 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری آریا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیا کجوری در آیین گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از رشد 150 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر در فروردین گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی 13 سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال 1402 از مرز یک میلیون تن گذشت.
کیا کجوری تاکید کرد: در مجموع بیش از یک میلیون و 150 هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.
به گفته وی، بندر نوشهر بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود 600 نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیروهای شاغل در این اداره کل است.
کیا کجوری با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران عزیز و نقش آفرینی آنان در رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بنادر تابعه اداره کل، از زحمات کارگران شاغل در شرکت‌های دریایی و بندری فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اهدای لوح سپاس، قدر دانی کرد.

نظر شما