شناسهٔ خبر: 66443631 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اعلام کرد

ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات ایمن و پایدار میعانات گازی ضامن تولید گاز کشور است، گفت: باید با همه توان شاخص‌های مرتبط با حوزه ایمنی صادرات را ارتقا بخشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی بیان کرد: به همت متخصصان این شرکت سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی به‌عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با روزآمدکردن تجهیزات و نیز تعمیر، بازسازی و ایمن‌سازی فرایند بارگیری و صادرات، در مسیر ارتقای شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان در این شرکت افزود: متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلاش و همت روزافزون خود موفق شدند مشکل‌های سیستم تله‌متری گوی شناور را که نقش مهمی در ایمن‌سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارند رفع کنند و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

غریبی با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم تله‌متری گوی شناور سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان عملیاتی شده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع شیرهای کنترلی منتهی به این گوی شناور به‌صورت برخط در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که به خسارت منجر شود، جلوگیری کند.

نظر شما