شناسهٔ خبر: 66443968 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار ویژه مهاباد؛

گرامیداشت روز معلم در مهاباد

علم آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی تواند برای جامعه مفید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در مراسم گرامیداشت روز معلم گفت: فرهنگیان باید در کنار آموزش مطالب علمی نسبت به ترویج آموزه های اخلاقی و اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

حسن عباسی، با بیان اینکه در سایه ترویج مسایل اخلاقی و تربیتی، انسانهای با اخلاق، عدالت خواه و خدمتگزار حاصل می شود که می توانند آینده کشور را تضمین کنند،افزود:

تربیت این نیروهای با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نطام جمهوری اسلامی است.

عباسی، خطاب به دانش آموزان هم گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته است، مطلع شوند.

وی، فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی دارد.

اسعد رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این مراسم، تربیت دانشمندان و متخصصان ایرانی را مدیون تلاشهای معلمان و فداکاری آنان دانست و گفت: هم اکنون بیش از دو هزار و 700 معلم در این شهرستان درحال تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند.

در پایان این مراسم به مناسبت روز معلم از فرهنگیان نمونه شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

<div id="video-display-embed-code_11065929"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221745/11065929?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما