شناسهٔ خبر: 66445419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛

صنعت نفت در آستانه سقوط / روند خوب شاگردان شجاعی ادامه دارد

دیدار تیم های فوتبال هوادار و صنعت نفت با برتری شاگردان شجاعی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین و از ساعت ۱۷ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی (۷۸- محمد میری)، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی (۷۰- مهرشاد عبدالهی)، داریوش شجاعیان (۷۰- فرهاد زاوشی)، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۳- محمدصادق بارانی)، تراوالی بوباکار (۴۵- حسین شنانی)، یوسف کی‌شمس (۵۵- رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی (۷۳- فرزین معامله گری)

نیمه اول:

بازیکنان صنعت نفت که برای بقا در لیگ برتر محکوم به کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده خود هستند، خیلی زود و در دقیقه ۱۹ روی اشتباه علیرضا حقیقی، به سود طلایی پوشان پنالتی اعلام شد که طالب ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست با ضربه‌ای زیبا گل اول بازی را برای صنعت نفت به ثمر برساند.

پس از دریافت گل اول، بازیکنان هوادار به سمت دروازه صنعت نفت حمله ور شدند و در دقیقه ۲۵ و بیرون از محوطه جریمه برای این تیم ضربه آزاد شکل گرفت که داریوش شجاعیان در ادامه روند گلزنی خود در لیگ برتر توپ را به گوشه دروازه فرستاد و بازی را به تساوی کشاند. تنها ۳ دقیقه پس از گل اول، بازیکنان هوادار بار دیگر به سمت دروازه صنعت نفت نزدیک شدند و روی پاس امین قاسمی نژاد، کریم اسلامی صاحب توپ شد و توانست گل دوم را برای هوادار وارد دروازه صنعت نفت کند.

نیمه دوم:

بر خلاف نیمه اول دو تیم در نیمه دوم میلی برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید. با این نتیجه هوادار ۲۸ امتیازی و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و تیم صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

نظر شما