شناسهٔ خبر: 66446838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران دو استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی خسروی بنجار ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه   با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

<div id="video-display-embed-code_19257814"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8724746/19257814?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما