شناسهٔ خبر: 66446996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار فارس در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی؛

بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی

استاندار فارس خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد و پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد.

او پیشنهاد نقش آفرینی بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی را مطرح کرد و بیان داشت: ناترازی آب، برق و گاز از موانع جدی هستند که در برابر تولید ایستادگی می‌کند.

ایمانیه بیان داشت: بزرگترین خدمت به عرصه تولید، مدیریت مصرف انرژی است و راهکار‌هایی نظیر انتقال آب از خلیج فارس، احداث چاه‌های عمیق و بارورسازی ابر‌ها به صورت مقطعی می‌توانند انرژی پایدار را برای بخش صنعت تامین کنند.

به گفته استاندار فارس، با کاهش ده درصدی مصرف آب در استان شاهد رونق چشمگیر پروژه‌های تولیدی خواهیم بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تکنولوژی شرکت‌های دانش بنیان به یاری مجتمع‌های تولیدی در کاهش مصرف انرژی بیاید و این امر در مقیاس کلان می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش خواستار بهره مندی از ظرفیت‌های بسیج برای راه اندازی نهضت صنایع دستی شد و بیان داشت: با تامین زنجیره تولید و فروش در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌توان به ارزش افزوده و درآمدزایی چشمگیری دست یافت.

او از آزادسازی سه هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت مسکن روستایی خبر داد و افزود: با سرمایه گذاری در این عرصه شاهد پیشگیری از مهاجرت و کاهش حاشیه نشینی خواهیم بود.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت بسط حوزه‌های اعتقادی و معرفتی در جامعه افزود: تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌ها نقش موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

نظر شما