شناسهٔ خبر: 66447257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی نساجی:

خستگی ذوب‌آهن مشهود بود/برد استراتژیکی داشتیم

مریم شرکت

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: توانستیم بازی را اداره کنیم، بازی با میل ما بود، خوب دفاع کردیم و طبیعی بود که در ضدحمله موقعیت‌های خوبی به دست آوریم و استراتژیک و مهمی کسب شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی صداقت در نشست خبری پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن در فولادشهر اظهار کرد: ابتکار عمل دست ما بود, البته با توجه به بارندگی بازی از  فرم عادی خود خارج شده بود. ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی داشت، دروازه‌بان ما نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و ما را در بازی نگه داشت. خستگی ذوب‌آهن از بازی گذشته در جام حذفی مشهود بود. 

وی افزود: توانستیم بازی را اداره کنیم، بازی با میل ما بود، خوب دفاع کردیم و طبیعی بود که در ضدحمله موقعیت‌های خوبی به دست آوریم. با توجه به جایگاه جدولی ۳ امتیاز برای ما مهم بود، برد استراتژیک و مهمی کسب شد و خوشحالیم که دل هواداران در نهایت شاد شد.

مربی نساجی با اشاره به حمایت و حضور هوادارانشان تاکید کرد: تاثیر حضور هواداران بدون شک زیاد بود، وقتی در تمرین هم حضور دارند، قوت قلبی برای ما هستند، می‌دانیم که تنها نیستیم و همیشه از دیدن آن ها خوشحال می‌شویم اما حضور آن‌ها در سایر دیدارهای خارج از خانه تصمیم مدیریتی است و هر جا شرایطش باشد این اتفاق رخ خواهد داد. 

او ادامه داد: حمایت مسوولان شهری از ما یک مسئله مدیریتی است که من خیلی در جریان جزئیات نیستم، هر زمانی مشکلی داشتیم مدیریت باشگاه به بهترین شکل ما را حمایت کرده، اما نمی‌دانم چه بخشی از آن حاصل کمک مسوولان شهری بوده است.

 صداقت در پایان با اشاره به عملکرد خوب دروازه‌بانش گفت: در خصوص دروازه‌بان‌های قبلی صحبتی ندارم، اما در این بازی دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشت. در بازی های قبلی موقعیت هایی به حریفان نداده بودیم، از زمانی که الهامی آمده، یک کار تیمی‌ در دفاع و حمله داشتیم. آخرین سنگر دروازه‌بان است اما خط دفاع، هافبک و مهاجم نیز در گل نخوردن تیم تاثیرگذار بودند.

انتهای پیام 

نظر شما