شناسهٔ خبر: 66447845 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اولین دوره کاربینی انضباطی برگزار شد

نخستین دوره مهارتی « کاربینی انضباطی» برای دبیران جدید الانتصاب کمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف توانمندسازی با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، نخستین دوره مهارتی « کاربینی انضباطی» برای ۱۵ نفر از دبیران جدید الانتصاب کمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف توانمندسازی با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار شد.

این دوره در دو مرحله طراحی و اجرا شده است مرحل اول شامل آشنایی با «کاربست های انضباطی» و مرحله دوم بازدید از «فرآیندهای انضباطی» است.

در این دوره مربیان ستادی کاربست‌های انضباطی را در دبیرخانه کمیته مرکزی انضباطی وزارت متبوع برای فراگیران تبیین نمودند و در مرحله دوم با حضور در کمیته انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با فرآیندهای انضباطی شامل بررسی کامل رسیدگی به پرونده های انضباطی نظیر بررسی شکایت و گزارشات، مصاحبه، تفهیم اتهام، انجام تحقیقات، ابلاغ احکام، پاسخگویی به استعلام و .... آشنا و توجیه شده و از نزدیک فعالیت‌های پیشگیرانه و نحوه نظارت فضاهای دانشجویی (خوابگاه، پاویون، محیط آموزشی و ...) را بازدید میدانی نموده اند و دبیران دانشگاه های میزبان تجربیات ارزشمند شغلی خود را به فراگیران ارائه داده‌اند.

نظر شما