شناسهٔ خبر: 66447917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئولان قدر کارگران را بدانند و دردشان را لمس کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران: مسئولان باید قدر کارگران را بدانند و درد آنها را لمس کنند، همانطور که کار و کارگر ارزشمند است رفع مشکل یک کارگر به همان مقدار پیش خدا ارزش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در راستای دومین کنگره شهدای دیار علویان، یادواره شهدای کارگر استان مازندران همراه با ویژه برنامه هفته بزرگداشت قشر بسیج کارگري و هفته کار و کارگر با حضور آیت الله لائینی نماینده ولي فقیه در استان و سردار برسلانی "جانشین فرمانده سپاه کربلا" به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این یادواره ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره هزار و ۱۱۸ شهید جامعه کارگری مازندران و سی شهید کارگر این شهرستان و چهارده هزار شهید جامعه کارگری کشور، گفت: این شهرستان دارای بیش از هزار و پانصد جانباز و ایثارگر، هفت هزار رزمنده و بیش از سه هزار رزمنده از جامعه کارگری است که از این نظر برجسته است.

وی افزود: اسلام به چهار قطره خیلی بها می‌دهد، یکی قطره خون شهیدان و البته جانبازان، دوم قطره اشک چشم انسان‌ مومن در دل شب که این اشک معادل همان خون شهید است.  

آیت الله لائینی تصریح کرد: سومین قطره، قطره‌ و جوهر قلمی است که دانشمندان و عالمان می‌نویسند و خون و جهاد شهیدان را تبیین و تحلیل می‌کنند و چهارمین قطره، قطره‌ عرق کارگری است که در شرایط سخت و دشوار می‌خواهد روزی حلال به خانواده برساند که تامین زندگی از راه حلال یکی از بهترین عبادت‌هاست.

وی با بیان اینکه عبادت ۱۰ جز است که ۹ جز آن کسب روزی حلال است، اظهار کرد: اسلام برای لقمه حلال ارزش زیادی قائل است، تا جایی که پیامبر اکرم بوسه بر دست کارگر می‌زند، قدر این نعمت خدا یعنی کارگری با بدن سالم را بدانید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان باید قدر کارگران را بدانند و درد آنها را لمس کنند و از گره‌های زندگی آنان گره‌‌گشایی کنند، همانطور که کار و کارگر ارزشمند است رفع مشکل یک کارگر به همان مقدار پیش خدا ارزش دارد.

نظر شما