شناسهٔ خبر: 66447921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام جلیلیان در جمع بسیجیان شهرستان کنگاور؛

مهمترین شاخصه شهید مطهری وشهید سلیمانی اخلاص بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان گفت: الگوی ما باید شهید مطهری و شهید سلیمانی باشد زیرا آنها راه و رسم چگونه زندگی کردن را به ما یاد دادند و یکی از مهمترین شاخصه های وجودیشان اخلاص در عمل بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله جلیلیان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن یادگار امام اداره ارشاد شهرستان کنگاور برگزار شد ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد: مقام علم و معلم هم در آیات قرآن و فرمایشات معصومین جایگاه ویژه ای دارد و اگر بخواهیم راه و رسم سعادت و بندگی را بدانیم باید در محضر عالم ربانی راه مجاهدت و مبارزه با مستکبرین را یاد بگیریم.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان خاطرنشان کرد :یکی از مهمترین شاخصه های وجودی شهید مطهری و سردار سلیمانی اخلاص در عمل بود تا جایی رهبر معظم انقلاب در وصف حاج قاسم فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و نتیجه اخلاص شهید مطهری انسانی است که هدفش در زندگی خدا بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: آگاهی به مقتضیات زمان و اطاعت پذیری از ولایت هم در شخصیت شهید مطهری و حاج قاسم بسیار پررنگ بود زیرا اگر بصیرت نباشد انسان منحرف می شود.

نظر شما