شناسهٔ خبر: 66447960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار لرستان: حفظ وحدت و یکپارچگی اصل و اساس توسعه استان است

خرم آباد- ایرنا-‌ استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در لرستان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها مردم، شخصیت‌های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنند و نگارش اهالی رسانه وحدت‌گرا و یکپارچه باشد چرا که این اصل و اساس کمک به توسعه و پیشرفت جامعه است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور گفت: اگر با این رویکرد در استان تلاش کنیم سرمایه‌گذاران لرستانی و غیر لرستانی با فراغ بال حضور پیدا می‌کنند و امنیت سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

شفقت ایجاد وحدت را برای افزایش نظارت‌ها موثر دانست و افزود: نظارت برخلاف تفرقه افکنی است و قطعا نظارت برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است و دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تاکید کرده است.

استاندار لرستان رویکرد نظارتی را بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره دانست و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت دعوت کنند.

وی با اشاره به مهربانی مردم لرستان، افزود: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما جز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان چیز دیگری نیست.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: با پیگیری مسوولان به ویژه آقای زیویار، استاندار سابق، روز اول خرداد، روز عملیات حاج‌عمران و شهدای آن به نام روز لرستان تصویب شده است.

در این جشنواره الهام بابایی، زهرا جمشیدی نسب، مریم نریمانی و محمد یاراحمدی از ایرنا لرستان در بخش های تیتر، مصاحبه، یادداشت و کلیپ برگزیده و تقدیر شدند.

گفتنی است بیش از ۴۷۰ اثر از حدود ۸۰ رسانه استان به این جشنواره ارسال شده بود.

نظر شما