شناسهٔ خبر: 66448322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری گردهمایی معاونین امور جوانان سراسر کشور از فردا در مشهد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری گردهمایی معاونین امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: گردهمایی سراسری معاونین امور جوانان استانها با هدف تبیین برنامه‌های حوزه جوانان کل کشور و ارائه گزارش ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های استان‌ها به همراه پنل‌های مختلف آموزشی توسط ادارات کل حوزه جوانان ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

کلهر ادامه داد: در روز اول این گردهمایی، اقدامات و گزارش عملکرد ویژه سال ۱۴۰۲ و برنامه های ویژه سال ۱۴۰۳ معاونین جوانان استان ها ارائه می شود و در روز دوم نیز چالش‌های پیش روی حوزه جوانان ادارات کل با حضور معاون امور جوانان و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون امور جوانان اظهار داشت: تشریح برنامه های اصلی مدیران کل معاونت امور جوانان وزارت در نشست های تخصصی نیز یکی از اصلی ترین بخش های این گردهمایی است که در روز سوم برگزار خواهد شد.

نظر شما