شناسهٔ خبر: 66449028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد | لینک خبر

از پيام‌هاي خوانندگان

صاحب‌خبر -

با جمع‌آوري مزرعه‌هاي بيت‌كوين و ماينرهاي خانگي غيرمجاز كمك چشمگيري به كمبود و قطعي برق خواهد شد.
5769...0915
    
نامه ارسالي: 
مدير مسوول محترم روزنامه اعتماد
آمار متهمان و محكومين مالي كيفري در جرايم مختلف مددجويان مجتمع ندامتگاهي تهران بزرگ تاسف‌بار و فزاينده است. مددجويان به علت ازدحام بالاي جمعيت در كف اتاق‌ها، ‌نمازخانه‌ها و ر‌اهروها با مشقت فراوان زندگي را تحمل مي‌كنند.
 از آنجايي كه اكثريت اين عزيزان با ميانگين سني 24 الي 90 سال و سوابق حبس 20 سال بيشتر پشت ميله زندان محبوسند و حتي يك‌بار ديوار بيرون زندان را نديده‌اند.  تداوم حبس متهمان و محكومين هيچگونه سودي و نفعي براي شكات و جامعه نداشته به جز فرسايش عمر، ‌به وجود آوردن آسيب‌هاي تلخ اجتماعي همانند متاركه همسر و فرزندان مددجويان به صورتي‌كه اكثريت زندگي خانوادگي زندانيان  درمرز استيصال و فروپاشي قرار گرفته و صداهاي ما مددجويان در جايي شنيده نمي‌شود يا برخي از مددجويان در مجازات همزمان محكوميت حبس، ‌محكوميت جزاي نقدي، محكوميت ردمال دارند و در پرداخت آن عاجز مانده‌اند. 
متاسفانه شكات با اقدام به ارايه دادخواست،خواستار مطالبه تاخير تا‌ديه مي‌نمايند.فرد زنداني چطور مي‌تواند تاخير و تا‌ديه را بپردازند به‌طوري‌كه در پرداخت اصل دين و بدهي خود درمانده و در زندان است. درخواست مارا نسبت به حضور نمايندگان تام‌الاختيار و ويژه رياست محترم قوه قضاييه، رياست محترم مجلس شوراي اسلامي، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران در زندان به صورت سرزده چاپ كنيد تا آنان درددل‌هاي ما زندانيان را بشنوند و اقدام عاجل مبذول فرمايند.
با تشكر؛ مددجويان و متهمان و محكومين مالي مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ 

نظر شما