شناسهٔ خبر: 66449119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

اساس و فنداسیون کار بسیج معنویت است‌

سردار رزمجو در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه های مقاومت بسیج شهرستان دیلم اساس و فنداسیون اصلی کار بسیج را معنویت و اخلاص عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جمع فرماندهان و شوراهای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دیلم گفت: پایگاه های مقاومت بسیج می بایست مسجد محور باشند.

سردار رزمجو در ادامه اظهار کرد: تمام خیر و برکات نظام، انقلاب، بسیج و سپاه از مساجد بوده و هست و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج میبایست تمام امورات فرهنگی، نظامی، بصیرتی، هنری و ورزشی خود را با محوریت مسجد انجام دهند.

اساس و فنداسیون کار بسیج معنویت است‌

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: اگر فرماندهان و بسیجیان ما از مساجد، حسینیه ها و محیط های معنوی فاصله بگیرند قطعا ضرر خواهند کرد و هنر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج باید این باشد که نگذارد چراغ مساجد خاموش شود.

علی رزمجو در ادامه این نشست در جمع بسیجیان شهرستان دیلم عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور بسیج باید بیشتر از همه زمانها میدان داری کند چون ما در تهدید هستیم، البته منظور از تهدید نه تهدید نظامی بلکه هجمه و تهدید رسانه ای و تبلیغاتی است که ما باید بیشتر از هر زمان دیگر در میدان مقابله با دشمن حضور داشته باشیم و چنانچه ما بسیجیان میدان را خالی کنیم مسلما دشمن میدان داری خواهد کرد.

نظر شما