شناسهٔ خبر: 66449124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان:

کشور مرهون مجاهدت‌های جامعه کارگری است

حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: کشور مرهون مجاهدت‌های جامعه کارگری است.

صاحب‌خبر -

 

 

کشور مرهون مجاهدت‌های جامعه کارگری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان در مراسم شهداء گمنام شهر برازجان در جمع مسئولین ادارات و نهاد‌های دولتی و تعدادی از پاسداران با اشاره به هفته کار و کارگری و تبریک ایام، اظهار داشت: کارگران به عنوان مهمترین منابع و سرمایه انسانی تضمین کننده رونق و رشد اقتصادی جوامع هستند و تلاش این قشر زحمتکش و کم توقع موجب رشد تولید به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی وضعیت اقتصادی می‌شود.

شاد بیان داشت: هر جامعه‌ای بخش بزرگی از رشد و توسعه اقتصادی، افزایش بهره‌وری، بهبود وضعیت اجتماعی و رفاه و آسایش خود را مدیون کارگرانی است که همواره در خط مقدم تولید و سازندگی قرار دارند و چرخ عظیم جوامع و حیات بشری را با دستان توانای خود به حرکت در می‌آورند.

این مقام مسئول تاکید کرد: کارگران کشور ما نیز به خصوص در شرایط تحریم‌های ظالمانه با تمام توان چرخ اقتصاد را در صنعت و کشاورزی و دیگر بخش‌ها به حرکت درآورده اند و به رغم همه مشکلات و تنگنا‌ها مانع توقف تولید و چرخ اقتصاد کشور شده اند از همین رو پاسداشت و منزلت کارگران یکی از موضوعات بسیار مهمی است که همواره مورد توجه مسوولان قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پاسداشت مقام و جایگاه کارگر همچنین از سوی ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین مورد تاکید قرار داشت به گونه‌ای که در روایات آمده است قطره عرقی که از بدن کارگر می‌آید مثل قطره خونی است که از شهدای در راه خدا جاری می‌شود.

حجت الاسلام ابوذر شاد یادآور شد: کارگران علاوه بر تلاش و کوشش درعرصه اقتصادی هر زمان که کشور به وجود آنان در عرصه‌های دیگر همچون دفاعی نیاز داشت، جانانه پای کار آمدند و در این راه با ایثار و جانفشانی در برابر تجاوز دشمن، خاک و ناموس خود را محافظت کردند.

شاد جایگاه و مقام معلم را بسیار بالا عنوان کرد و ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بیان داشت: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

کشور مرهون مجاهدت‌های جامعه کارگری است

در پایان ضمن تجدید میثاق با شهداء و عطرافشانی قبور مطهر شهداء گمنام، از تعدادی از پاسداران و مربیان بسیجی که همکاری و تعامل سازنده با مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان داشتند تجلیل شد.
انتهای پیام/

نظر شما