شناسهٔ خبر: 66740607 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در مجمع سالیانه به تصویب رسید؛

تخصیص 35 هزارمیلیارد ریال سود به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

براساس مصوبه هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود 35 هزارمیلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به اعضای صندوق ذخیره تخصیص داده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت صندوق دخیره فرهنگیان، سود خالص صندوق در سال مالی منتهی به 31شهریور 1402 مبلغ 49 هزار و880 میلیارد ریال بوده که از این مبلغ، 35 هزارمیلیارد ریال به فرهنگیان عضو صندوق تخصیص داده می‌شود که نسبت به دوره مالی مشابه سال 1401 حدود 120 درصد افزایش نشان می‌دهد.

تصویب صورت های مالی صندوق در مجمع

بنابراین گزارش، مجمع سالیانه منتهی به 31 شهریور 1402 صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور اعضای هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل صندوق و به ریاست صحرایی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنا برگزار شد و صورت‌های مالی صندوق نیز به تصویب رسید.

تاکید وزیر آموزش و پرورش بر توجه به منزلت و معیشت فرهنگیان

صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنای صندوق در جلسه مجمع، از تلاش و همت کارگران، کارمندان و تیم مدیریتی در سطوح گوناگون صندوق، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه که در سودآوری مجموعه صندوق در سال مالی منتهی به شهریور 1402 نقش آفرینی داشتند تشکر کرد و افزود: وظیفه همه ما در مجموعه صندوق خلق ثروت برای فرهنگیان عزیز و ارج نهادن به منزلت و توجه به معیشت صاحبان اصلی صندوق یعنی معلمان می‌باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه، موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس و بارزس اصلی و روزنامه ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های رسمی صندوق تعیین شدند.

نظر شما