شناسهٔ خبر: 66767777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در پیام‌های جداگانه‌ای؛

سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله آل‌هاشم و امیرعبداللهیان را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شهادت «آیت الله آل هاشم» و «امیر عبداللهیان» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله «محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

متن این پیام‌ها به شرح ذیل است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

سوگ‌مندانه شهادت عارف سالک «آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و آقای دکتر «مالک رحمتی» استاندار خدوم و جهادی آذربایجان شرقی در حادثه ناگوار بالگردی، در راه خدمت به ملت شریف را به یکایک مردمان غیور، مومن و انقلابی خطه‌ی شهید پرور آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی تردید مجاهدت‌های این دو شخصیت عالیقدر در خدمت بی‌منت به استان که در اوج اخلاص، صداقت و فروتنی، گره گشای مشکلات و نیاز‌های مردم و دستگاه‌های خدمتگزار بود، برای همیشه جاودانه و مورد تکریم و ستایش است.

به ارواح پرفتوح این شهدای والامقام درود می‌فرستم و از درگاه قادر متعال علوّ درجات و همجواری آنان با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده مکرم شهیدان و عموم مردم شریف آذربایجان شرقی صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم مسئلت می‌کنم. 

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری»


«خانواده معظم شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان

 وزیر پرتلاش و مجاهد امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

شهادت پرافتخار وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر «حسین امیرعبداللهیان» در سانحه تاسف‌بار بالگردی در همراهی با رئیس جمهور شهید را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید مجاهدت‌های صادقانه و توأم با هوشمندی و نگاه انقلابی و جهادی آن شهید در پیشبرد سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی مدت تصدی مسئولیت خطیر وزارت امور خارجه برای دستگاه دیپلماسی کشور الهام بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

به روح بلند او درود می‌فرستم و از درگاه حضرت ربوبی برای آن شهید والامقام علوّ درجات و همنشینی با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و برای اعضای خاندان مکرم آن شهید آرامش و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری»

انتهای پیام/ 231

نظر شما