شناسهٔ خبر: 66787235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

رونالدو پیشنهادی را رد کرد: باشگاهم را گران‌تر می‌فروشم!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شرکت اسپانیایی Inexo که ۱۳ سال پیش توسط خاویر رسیو و سرخیو رلو تاسیس شده، پیشنهادی برای خرید باشگاه فوتبال رئال وایادولید ارائه کرده است. این پیشنهاد سه هفته پس از آن ارائه شده که رونالدو، مالک سابق باشگاه کروزیرو برزیل، اعلام کرد که قصد دارد سهام خود در باشگاه رئال وایادولید که در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار دارد و شانس صعود مستقیم به لالیگا را دارد، به فروش برساند.
طبق گزارش رادیو وایادولید، رونالدو پیشنهاد خرید ۶۶ درصد از سهام باشگاه رئال وایادولید را رد کرده است. روزنامه "El Norte de Castilla" گزارش می‌دهد که این پیشنهاد به دلیل پایین بودن قیمت پیشنهادی از نظر رونالدو، مورد قبول او قرار نگرفته است.
فرصت‌های متعدد برای صعود
پاداش صعود: در صورت صعود باشگاه به لیگ برتر در این فصل، Inexo مبلغ ۸ میلیون یورو پاداش خواهد داد. این مبلغ در صورت صعود در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به ۳ میلیون یورو و در صورت صعود در فصل ۲۶-۲۰۲۵ به ۱ میلیون یورو کاهش خواهد یافت.
مالکیت رونالدو: رونالدو ۱۶.۷ درصد از سهام باشگاه را در اختیار دارد. در صورتی که او تمایل به فروش سهام خود تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۸، ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ داشته باشد، Inexo در صورت حضور باشگاه در لیگ برتر ۱۰ میلیون یورو و در صورت حضور در لیگ دسته دوم ۵ میلیون یورو برای خرید سهام او پرداخت خواهد کرد.
 

نظر شما