شناسهٔ خبر: 66790913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کینه توزان بعد از شهادت رئیسی، به دنبال تسویه حساب های سیاسی هستند / باید خوبی های رئیسی را یاد کرد

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ابراهیم رئیسی در زمان حیات سیاسی خود در دوره ریاست جمهوری با انتقادهای فراوانی روبرو بود که هرچند در مقایسه با برخی روسای جمهور پیش از او بسیار کمتر بود اما نکات مثبتی نیز در زندگی او یافت می شود که نباید و نمی توان از آن عبور کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود در خصوص سانحه بالگرد ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراهش نوشت:

سانحه سقوط هلیکوپتر مرحوم آقای رئیسی، که منجر به شهادت او و همراهان شد، موجی از همدلی را ایجاد کرد که پیام های تسلیت چهره های متعددی که حتی در زمره منتقدان او هستند، نشان از این همدلی دارد.

در چنین فضایی ، صداوسیما نیز همت کرد و پیامهای تسلیت را به نحوی شایسته پوشش داد.

این اخلاق اسلامی-ایرانی که در بروز اتفاقات تلخ، افراد را با وجود دلخوری ها و گلایه ها دور هم جمع می کند ، می تواند در بازار سیاست نیز ، سرمشق قرار گیرد هرچند که برخی کینه توزان از این رفتار عصبانی باشند. در همین یکی دو روز هم شاهد واکنش هایی بودیم که به دنبال تسویه حسابهای سیاسی بودند.

مرحوم رئیسی در زمان حیات سیاسی خود در دوره ریاست جمهوری با انتقادهای فراوانی روبرو بود که هرچند در مقایسه با برخی روسای جمهور پیش از او بسیار کمتر بود اما نکات مثبتی نیز در زندگی او یافت می شود که نباید و نمی توان از آن عبور کرد. پرکاری، ساده زیستی، ارتباط صمیمی با شهروندان، اخلاص و... از ویژگی های مثبتی بود که در او یافت می شد و باید آنها را ستود.

امروز ابراهیم رئیسی در میان ما نیست و از باب "اذکروا موتاکم بالخیر" باید خوبی های او را یاد کرد. و البته انتقادهایی که به عملکرد او بود و هست باید با قصد اصلاح امور در جای خود مطرح شود.

با تسلیت شهادت مرحوم آقای رئیسی، بخصوص به همسر و فرزندان ایشان، برای آن شهید عزیز غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر آرزو دارم .

۲۷۲۱۸

نظر شما