شناسهٔ خبر: 66793410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید

شهروندان تهرانی از هر قشر و سن و دیدگاهی همدل و همراه در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

حضور قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای همراه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهروندان تهرانی از هر قشر و سن و دیدگاهی همدل و همراه در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه شرکت کردند.

حضور قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای همراه

حضور خانوادگی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت با پوستر رئیس جمهور شهید در دست کودکان از جلوه‌هایی بود که مردم تهران پیش از آغاز مراسم خلق کردند.

حضور قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای همراه

گزارش‌ها حاکی از این است که دانشگاه تهران دیگر گنجایش جمعیت ندارد و جمعیت بیشماری در اطراف دانشگاه تجمع کردند و نوای لبیک یا حسین سر می‌دهند و در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه عزاداری می‌کنند.

باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه و به منظور تأمین ایمنی مسافران ، توقف قطار‌ها در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط ۴ متوقف شد.از شهروندان خواسته شده از ایستگاه‌های توحید و فردوسی در خط ۴ یا ایستگاه‌های بوستان لاله و کارگر در خط ۶ برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه استفاده کنند.

نظر شما