شناسهٔ خبر: 66793731 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

گلایه تلخ بازیگر تلویزیون در بستر بیماری

صاحب‌خبر -
گروه فرهنگی:فتح‌الله طاهری، هنرمند پیشکسوتی که این روزها به دلیل بیماری خانه‌نشین شده است، می‌گوید: شرایط بسیار سختی است و توکلم به خدا و امیدم به دعای خیر دوستان است.
 
 
به گزارش ایسنا،این هنرمند درباره آخرین وضعیت سلامتی‌اش توضیح داد: ۴ ماه است که درگیر بیماری هستم. ابتدا مشکل پروستات داشتم و متاسفانه پزشک درمانگر مقدار زیادی دارو تجویز کرد که سبب ناراحتی معده‌ام شد و حالا مشکل گوارشی پیدا کرده‌ام و درگیرم.او اضافه کرد: فعلا یک آزمایشی تازه گرفته‌اند و منتظر نتیجه آن هستیم تا ببینیم بقیه روند درمان را چگونه باید طی کنیم.
 
طاهری درباره وضعیت بیمه درمانی خود نیز گفت: خدا را شکر که من کارمند بهزیستی هستم و گرنه باید دایم دستم جلوی دیگران دراز می‌شد. از طریق بهزیستی بیمه هم هستم ولی هزینه‌های درمان بسیار بالاست و بیمه بخش کوچکی از آن را پرداخت می‌کند.

البته دختر و پسرم هم بخش دیگری از هزینه‌ها را تامین می‌کنند ولی با وجود هزینه‌های مستاجری و کرایه خانه، شرایط خیلی سخت است. با این حال باید ساخت چون کاری نمی‌شود کرد.این بازیگر پیشکسوت درباره عضویتش در صندوق اعتباری هنرمندان هم می‌گوید: عضو صندوق اعتباری هستم و همینطور انجمن بازیگران سینما و تلویزیون ولی متاسفانه در این مدت که بیمار بوده‌ام، از هیچ طرفی هیچ تماسی با من گرفته نشده و این خیلی دردناک است. با این حال توکلم به خداست و امیدم به دعای خیر دوستان.

بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و آشتی»، بخشی از کارنامه هنری اوست. طاهری سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش‌ با داود فتحعلی بیگی همکاری داشته است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما