شناسهٔ خبر: 66794563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت بیش از ۲۳۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی مراسم تشییع

مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌ احمر از مشارکت ۲۳۷۷ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

راضیه عالیشوندی رئیس حوزه ریاست جمعیت و مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری هلال‌ احمر در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان گفت: از بامداد امروز در پایتخت و در مراسم تشییع پیکر پاک رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدا ۲۳۷۷ نیروی عملیاتی خواهر و برادر در ۱۲۵ پست امدادی و در ۱۰ محدوده عملیاتی مشخص شده در حال ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم هستند.

وی همچنین گفت: در این عملیات از توان دو فروند بالگرد آماده عملیات و ۱۰۱ خودروی عملیاتی از جمله آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس و خودروی ارتباطات و سایر خودرو‌های عملیاتی و پشتیبانی عملیاتی استفاده شده است.

عالیشوندی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مراسم که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار می‌شود، عوامل عملیاتی جمعیت هلال‌ احمر استان البرز نیز به عنوان پشتیبان در این مراسم مشارکت دارند و در حالت آماده باش کامل بوده تا در صورت نیاز، خدمات امدادی خود را به هموطنان ارائه دهند.

نظر شما