شناسهٔ خبر: 66795177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تشکر ویژه از پوچ: رؤیا را تعبیر کردی (عکس)

کول پالمر، ستاره چلسی، با انتشار عکسی از خودش و مائوریسیو پوچتینو به خبر جدایی او واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در تابستان سال گذشته هدایت چلسی را برعهده گرفت و با وجود فصل پر فراز و نشیبی که در این تیم سپری کرد توانست آنها را به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر برساند که رتبه خوب و قابل قبولی برای آنها به حساب می‌آمد.

اما مدیران این باشگاه که ظاهرا از عملکرد او روی نیمکت این تیم در استمفوردبریج راضی نبودند، روز گذشته اعلام کردند که این مربی آرژانتینی به توافقی دو طرفه از هدایت این تیم کنار رفته است و در فصل آینده همراه آبی‌های لندن نخواهد بود.

این تصمیم واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت اما یکی از جالب‌ترین آنها متعلق به پالمر بود که با انتشار عکسی از خودش در آغوش سرمربی سابق تیمش نوشت: «استاد، به خاطر همه کارهایی که برای من انجام دادی و باعث شدی که رؤیاهایم به واقعیت تبدیل شوند سپاسگزارم. بهترین آرزوها برای تو.»

2024814

این ستاره جوان انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به چلسی پیوست و خیلی زود توانست جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند و با اعتمادی که پوچتینو به او داشت توانست به یکی از بازیکنان درخشان این فصل لیگ برتر تبدیل شود.

نظر شما