شناسهٔ خبر: 66796070 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

خریداران کامیون فورس بهمن دیزل 500 میلیون سود کردند

صاحب‌خبر -

کامیون فورس بهمن دیزل عرضه شده در بورس کالا، با قیمتی به مراتب کمتر نسبت به بقیه رقیبان خود به خریداران عرضه شده است.

طبق آخرین اخبار خودرو، هفته گذشته شرکت بهمن دیزل، شرایط فروش کامیون فورس ۶ تن در بورس کالا را اعلام کرد و برای این خودرو مبلغ پایه ۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان را در نظر گرفت؛ اما این قیمت به‌مراتب نسبت به سایر کامیون‌های مشابه، کمتر در نظر گرفته شده است که سود خالص و قابل توجهی برای خریداران این کامیون در پی دارد.

سود نیم میلیاردی برای خرید کامیون فورس بهمن دیزل

کامیون فورس بهمن دیزل کامیون فورس بهمن دیزل

کامیون فورس با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان به بورس کالا راه یافته که از کامیون‌های دیگر عرضه شده بازار ۵۰۰ میلیون کمتر قیمت گذاری شده است. متقاضیان انجام معامله می‌بایست معادل ۱۰ درصد از رقم اعلام شده را در حساب بورسی خود موجود داشته باشند.

ضمن این‌که طبق بررسی‌ها قیمت و شرایط خدمات گروه بهمن در سطح مطلوبی نسبت به سایر رقبا قرار گرفته است. معمولا در فروش‌های بازار، همیشه محصولات بهمن با قیمت برابر بازار مورد درخواست خریداران بوده، ولی حالا با این تفاوت و قیمت منصفانه، استقبال زیادی را به‌دنبال خواهد داشت.

کامیون فورس تولیدی شرکت بهمن دیزل از پیشرانه CUMMINS چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با حجم موتور ۳۷۶۰ سی‌سی و تزریق مستقیم با فناوری تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به فنر هیدروتلسکوپی بهره می‌برد. کامیون فورس خواب دار دارای یک تخت خواب مستقل است؛ همچنین صندلی‌های جلوی این خودرو نیز قابلیت تبدیل شدن به تخت را دارند. این کامیون به امکاناتی نظیر مولتی‌مدیا، کروز کنترل، سیستم هشدار حرکت بین‌ خطوط (LDWS) و سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) مجهز شده است.

همچنین بخوانید:
ریزش شدید قیمت خودرو در بازار ایران؛ از ۱۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ثبت نام خودرو در سامانه فروش خودروهای برقی شروع شد + اولین شرایط فروش

برچسب‌ها:

نظر شما