شناسهٔ خبر: 66796488 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله بشیر نجفی شهادت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه‌ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

آیت الله بشیر نجفی شهادت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، آیت الله بشیر نجفی از علمای برجسته پاکستانی مقیم نجف در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت همراه ایشان را به مقام معظم رهبری، ملت و دولت ایران و خانواده شهدا تسلیت گفت.
در متن این بیانیه خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، دولت و ملت گرانقدر جمهوری اسلامی ایران آمده است: در روز‌های اخیر با نگرانی اتفاقات مربوط به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم ایران که منجر به عروج ایشان و همراهان ارجمندشان شد را پیگیری می‌کردیم.
وی افزود: امروز و در این شرایط سخت و حزن انگیز مراتب تعزیت و تسلیت و همدردی خود را به مولایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران و به ملت ایران و علی الخصوص به خانواده‌های این عزیزان تقدیم می‌دارم.
آیت الله بشیر نجفی در این پیام نوشت: رئیس جمهور فقید و شهید ایران تمام حیات خود را صرف طلب علم و خدمت به امام هشتم علیه‌السلام و همچنین در طول دوره‌های مسئولیت خود خدمت دلسوزانه به مردم شریف ایران کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت داشته و همچنین برای ملت ایران برای گذشتن از این مصیبت و امتحان الهی و تکمیل راه این شهیدان والامقام صبر و پایداری را مسئلت دارم.

 

نظر شما