شناسهٔ خبر: 66796894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال - برزیل

شفیعی:بعد از هفته دوم به تیم اضافه می‌شوم/بازیکنان کوه انگیزه‌اند

سیده فرزانه شریفی

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، گفت: بعد از مصدومیت شرایط سختی را گذراندم اما به زودی به شرایط عادی والیبال بازی کردن بازمی‌گردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، علی شفیعی درباره آخرین شرایط خود گفت: بعد از مصدومیت شرایط سختی را گذراندم. چون از شرایط درمان اطلاع نداشتم و نمی‌دانستم چه زمانی به میادین بازمی‌گردم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و اگر بخواهم تخصصی صحبت کنم، دامنه مچ را کامل کردم و نرم‌دویی را انجام می‌دهم. امیدوارم تا سه روز آینده به شرایط نرمال والیبال بازی کردن برگردم. اگر مشکلی پیش نیاید در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال حضور خواهم داشت.

وی با اشاره به اهمیت بالای مسابقات لیگ ملت‌ها گفت: فراتر از هر مسابقه، هر ست و هر امتیاز برای تیم ملی حیاتی است چون در این رقابت‌ها تا لحظه آخر نمی‌دانیم که چه شرایطی پیش می‌آید و رقبای مستقیم‌مان به چه شکلی در مسابقات ظاهر می‌شوند. اما به‌طور کلی در این روند چهارساله، تیم‌ها همیشه در سال منتهی به المپیک آماده‌تر از دوره‌های دیگر و به بهترین شکل ممکن، در لیگ ملت‌ها حضور می‌یابند.

ملی پوش والیبال کشورمان در خصوص کسب سهمیه المپیک پاریس، گفت: تیم‌هایی که سهمیه حضور در المپیک را دریافت کرده‌اند، لیگ ملت‌ها را تورنمنتی برای انجام دیدارهای تدارکاتی و بهبود آمادگی خود در نظر می‌گیرند. پس کار بسیار سختی در پیش داریم. در طی صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم، همه می‌خواهند تلاش‌شان را کنند و امیدوارم که این زحمات، نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

شفیعی درباره شرایط روحی و روانی خود نیز گفت: من از والیبال لذت می برم. والیبال را انتخاب کردم و عمرم را در این راه گذاشتم. به هرحال ورزش حرفه‌ای لحظات تلخ و شیرین دارد. البته من تلاش می‌کنم که در هنگام تمرینات خندان باشم، ولی لحظات سخت هم وجود دارد که معمولاً سهم خانواده‌ام می‌شود. جا دارد از آن‌ها عذرخواهی و همچنین تشکر کنم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم ملی نیز گفت: بازیکنان تیم ایران کوه انگیزه هستند و برای آنها در هفته اول لیگ ملت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم صربستان می‌رود.

نظر شما