شناسهٔ خبر: 66797245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضا درویش:

مردم ایران فراموش کار نیستند/ نقش دولت در خصوصی‌سازی زیاد بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مردم ایران فراموش کار نیستند، گفت: مردم خدمت خدام خود را در یاد دارند و نقش دولت فعلی در خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خیلی زیاد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و هیأت همراهشان اظهار داشت: از بین شهدای خدمت، در محضر ۴ تن از این بزرگواران حضور یافته بودم. باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها و پس از اینکه در پرونده‌های بین‌المللی به بن بست بر می‌خورد ما چندین بار مزاحم شهید امیر عبداللهیان شدیم و او بدون هیچ معطلی کارهای ما را همانند یک وزیر ورزش دنبال می‌کرد تا به مشکلی بر نخوریم.

او ادامه داد: اگر بخواهیم یک کار دولت سیزدهم را نسبت به دیگر دولت‌ها برجسته شمرد همین موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است در این راه شهید مالک رحمتی که مدتی در سازمان خصوصی سازی فعالیت داشت بسیار زحمت کشید و پس از اینکه به سمت استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد اما باز به من می‌گفت هر کاری از دستم بر بیاید برای خصوصی سازی این دو باشگاه انجام می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: نباید از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهید موسوی هم غافل شویم که او بسیار مرام ورزشی داشت و انشاالله همه این عزیزان سر سفره علی ابن موسی‌الرضا (ع) باشند. مردم همیشه نشان داده‌اند که برای خدام خود ارزش قائل هستند و کارهای خوب دولت مردان در یاد مردم می‌ماند. انشاالله دوستی بین مردم و دولت ادامه دار باشد تا شاهد آینده‌ای بهتر برای ایران باشیم.

نظر شما