شناسهٔ خبر: 66797274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان؛

جبلی: شهید رئیسی با مردم بود و فدای مردم شد

جبلی گفت: اگرچه از دست دادن آیت‌الله شهید رئیسی فاجعه دردناکی است، اما در نسل‌های آتی انقلاب اسلامی هزاران رئیسی و سلیمانی ظهور خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آیت‌الله شهید رئیسی نماد مدیریت تراز انقلاب اسلامی است که با مردم بود، همراه مردم ماند و فدای مردم شد.

وی با بیان اینکه «در جمهوری اسلامی و در تاریخ انقلاب اسلامی صحنه‌هایی نظیر آنچه امروز مشاهده می‌کنیم را کم نداشتیم»، اظهار کرد: در مواردی ما رئیس جمهور و نخست وزیران را از دست دادیم و رئیس قوه قضاییه و نمایندگان مجلس ما به شهادت رسیدند؛ امروز نظام بسیار قدرتمندتر و با اقتدار بیشتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رئیس صداوسیما افزود: هرچه به سمت جلو می‌رویم، اقتدار و رویش نظام بیشتر خواهد شد؛ اگرچه از دست دادن آیت‌الله شهید رئیسی فاجعه دردناکی است، اما در نسل‌های آتی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ده‌ها، صد‌ها و هزاران رئیسی و سلیمانی ظهور خواهند کرد.

جبلی در ادامه درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز تاکید کرد: این دوره بسیار مهم است، اما آنچه که مسلم است این است که امور جاری کشور در همان مسیری که ادامه داشته، ادامه خواهد داشت و مسئولان با قدرت و بلکه بیشتر از قبل به وظایف خود ادامه خواهند داد تا بر اساس فرایند قانونی که در قانون اساسی تعریف شده، در ۵۰ روز آینده رئیس‌جمهور جدید بر مسند خدمتگزاری بنشیند.

وی درباره پیش‌بینی‌های رسانه ملی برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی عنوان کرد: در حال انجام طراحی برنامه‌ها هستیم و دیروز اولین جلسه ستاد انتخابات صداوسیما تشکیل شد؛ طراحی برنامه‌ها با توجه به کمبود زمان حتما متفاوت خواهد بود و ان‌شاءالله در روز‌های آینده جزئیات آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما