به گزارش آسیانیوز؛ در این نمایشگاه شرکتها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشتند و اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزههای صنعتی مختلف کردند.
در نمایشگاه ایران اکسپو امسال، محصولات و دستاوردها در حوزههای مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایعدستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی ـ مهندسی و پتروشیمی عرضه شدند.
در روز اختتامیه سری زدیم به سالن صنایع غذایی و کشاورزی این نمایشگاه و دیدار و گفتوگویی داشتیم با دکتر محمود سمیعی نصر، کارشناس برندینگ و برند استراتژیست که به دعوت تعدادی از برندهای ایرانی به بازدید غرفههای آنان آمده بودند. پیش از این به ابتکار زندهیاد ایرج جمشیدی، سلسله برنامههای برند و برندینگ با آقای دکتر نصر در آسیانیوز ایران تهیه شده است و همه گفتوگوها در کانالهای رسانهای آسیانیوز در دسترس است.
مهمترین رویداد تجاری
اختتامیه نمایشگاه ایران اکسپو
نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگترین و مهمترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندیهای صادراتی با بازارهای بینالمللی است که از روز شنبه ۸ اردیبهشتماه کار خود را آغاز کرد و پس از ۵ روز برگزاری، به کار خود پایان داد.
صاحبخبر -
∎
نظر شما