شناسهٔ خبر: 66456105 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سردار فدوی: تلاش امپراتوری رسانه‌ای برای کمرنگ کردن عملیات «وعده صادق» شکست خورد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات بزرگ «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: مقام‌های رژیم صهیونیستی با کمک امپراتوری رسانه ای به دنبال کمرنگ جلوه دادن این عملیات بودند که در این کار شکست خوردند.

صاحب‌خبر -

 سردار پاسدار علی فدوی روزپنجشنبه در اجلاسیه ۹۲شهید شهرستان باشت افزود: دشمن جمعی از فرماندهان ما را در کنسولگری دمشق به شهادت رسانند و رهبر معظم انقلاب دستور دادند که باید پاسخ مناسب داده شود و نیروهای مسلح کشورمان هم عملیات تنبیهی علیه کشور متخاصم اسرائیل را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بدون شک در صورت تکرار خطا از سوی رژیم صهیونیستی ، پاسخ ما گسترده تر خواهد بود و سعی کردیم عملیات در حد تنبیه باشد.

وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاش خود را برای سانسور این موضوع انجام دادند، اما فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد ‌و این خود عظمت بزرگ جمهوری اسلامی می رساند و در صورتی که اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم کرد.

فدوی به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان اشاره داشت و گفت: ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم و از همان اوایل جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند .

وی ادامه داد: اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه از سوی جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد همیشه پای‌کار انقلاب بوده‌اند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده و مردم این استان همیشه پای‌کار انقلاب بوده و به تکالیف خود عمل کرده اند.

وی بیان کرد: مصیبتی بالاتر از واقعه عاشورا وجود ندارد و غم از دست دادن فرزندان از سوی خانواده شهدا قابل‌تحمل است.

فدوی با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است تصریح کرد: به برکت حضرت امام راحل انقلاب اسلامی در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲بهمن ۵۷به پیروزی رسید و در این انقلاب روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

وی افزود: علما در تفاسیر می‌فرمایند که همه وعده‌های خدا حق است، اما شرط‌هایی برای بندگان خداوند وجود دارد و ملت بزرگ ما در بیش از۴۵سال شروط را انجام داده اندو خداوند به وعده‌اش هم عمل کرده و هم اکنون

عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: دنیا امروز به حقانیت ایران اسلامی پی برده است.

وی به جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: اکثر کشورهای دنیا درباره جنگ در غزه حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند، که این تحقق وعده خداوند است.

فدوی ادامه داد: ما باید از آرمان‌های خودمان صیانت کنیم و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر برسانیم.

وی با بیان اینکه باید خودمان وسط میدان باشیم و مؤثر واقع شویم گفت: چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبرین و جنایتکاران عالم مقابله و با مظلومان عالم همدردی و آن‌ها را حمایت کنند.

عظمت انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:هرروز شاهد به ذلت کشاندن شیطان بزرگ و ایادی آن هستیم و خداوند متعال بیشتر از هرکسی می‌خواهد به بندگانش محبت کند و آن‌ها را عزیز دارد.

فدوی تصریح کرد: ما انقلاب و شهدا و پشتوانه‌های بزرگی داریم که می‌توانیم شیطان را نابود کنیم.

فدوی با بیان اینکه در ۴۵سال گذشته هر اقدامی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خورد ابراز کرد: سال ۱۴۰۱ تعدادی دنباله‌رو شیطان رفتند و برای انقلاب هزینه درست کردند اما درنهایت شکست خوردند.

وی افزود: شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده اند که این خود به دلیل پایداری صبر و استقامت همه مردم ایران است.

فدوی به گرامی داشت یاد شهدا اشاره داشت و گفت: سالانه هزاران یادواره و اجلاسیه شهدا درسطح کشور برگزار می شود و این عزت جمهوری اسلامی را می رساند.

وی به یاد و خاطره شهید درخشان اشاره و ابراز کرد: شهید مهدی درخشان از فرزندان این شهرستان(باشت) بودند که اولین فرمانده موشکی در نیروی دریایی سپاه هستند و یاد همه شهدا را باید گرامی داشت چرا که خداوند اجازه شفاعت به شهدا را داده است.

شهرستان ۲۶ هزاری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ایرنا

نظر شما