شناسهٔ خبر: 66703199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مورایس: هنوز لیگ برای سپاهان تمام نشده است

سرمربی سپاهان پس از برد شاگردانش مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی پاسخگوی خبرنگاران بود. سرمربی سپاهان پس از برد شاگردانش مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی پاسخگوی خبرنگاران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان گفت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، بازی بین دو تیم خوب بود، سطح توقع، سازماندهی و ساختار تیمی خیلی خوب و بهتر از قبل بود. گل زدیم و موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه گل نشدند و لیاقت برد را داشتیم.

وی افزود: در مورد ادامه بازی‌های لیگ برتر و اینکه آیا بازیکنان تمرکز خود را صرفاً بر روی جام حذفی معطوف کرده‌اند: از صدا و سؤالتان می‌توانم حس کنم که نگرانی در آن هست، نگران هستید و به باشگاه سپاهان اهمیت می‌دهید؛ ذهنیت من مثل شماست، جام حذفی و لیگ دو رقابت متفاوت هستند، در جام حذفی به مرحله بعدی رسیدیم، باید یک بازی ببریم تا به فینال برسیم و فینال را ببریم تا در سطح نخبگان آسیا حاضر شویم.

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد زردپوشان در لیگ عنوان کرد: با جایگاه سوم لیگ برتر می‌توان در یک رقابت بین‌المللی شرکت کرد که حائز اهمیت است. لیگ تمام نشده و روی آن تمرکز داریم؛ باشگاه بزرگ و حرفه‌ای نمی‌تواند بگوید به لیگ اهمیت نمی‌دهیم، باید بجنگیم و روحیه ما طوری است که باید ببریم. اگر جام حذفی قبل لیگ نیز تمام می‌شد هم تفاوتی در ادامه فعالیت ما و انگیزه تیممان نداشت و باید به عنوان یک تیم حرفه‌ای و سطح بالا روی هر دو جام تمرکز داشته باشیم؛ اگر از هواداران نیز بپرسیم، تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است و اگر بخواهیم جامی را به دست بیاریم، در جام حذفی می‌توانیم به جام برسیم. به عنوان یک باشگاه بهترین جایگاه را در جدول لیگ می‌خواهیم، فکر می‌کنم با تمام اتفاقاتی که امسال برای ما افتاد، شاید سوم شدن هم یک جام برای ما باشد!

مورایس در مورد حمایت هواداران اظهار داشت: آرزو می‌کنم در همه بازی‌های سپاهان ورزشگاه پر باشد، شاید به دلیل روز بازی یا چیزهای دیگر ورزشگاه پر نشده باشد؛ امیدوارم هواداران در کنار تیم زندگی کنند و شاهد حضور هواداران باشیم. حمایت کردن از یک تیم یا شخص باید با شور و شوق باشد، نتایج می‌تواند در رفتار هواداران تأثیر بگذارد، برخی هواداران انتظارت متفاوتی نسبت به لیگ داشتند و چون برآورده نشد، رفتار متفاوتی نشان دادند اما این رقابت متفاوت و جام حذفی بود؛ بابت حضور هواداران در ورزشگاه تشکر می‌کنم و برای آن‌ها که آمدند یا نیامدند آرزوی سلامتی دارم.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار جوان در مورد تقابل با گل‌گهر در مرحله بعدی جام حذفی عنوان کرد: همانطور که یک بازیکن جوان در زمین می‌گذاریم، دیدن یک خبرنگار جوان خیلی جذاب است، نسل جدیدی به خبرنگاران اضافه می‌شود و سؤال جذابی بود.  نمی‌دانیم کجا بازی می‌کنیم، فکر می‌کنم گل‌گهر یکی از تیم‌هایی بود که از ما شکایت کرد و باعث شد یک امتیاز از دست بدهیم البته بعد امتیاز برگشت، گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب است که خوب حقوق می‌دهند، نمی‌دانم حقوق‌هایشان در سقف بودجه بوده یا نه اما از نظر بودجه یک تیم پولدار است.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: این تیم بازیکنان خوبی و باکیفیت بالایی دارد؛ به عنوان مثال بازیکن اسپانیایی باکیفیتی که از لالیگا آمده است و آنها امروز ۵ بر صفر هوادار را بردند، فکر نمی‌کنم بازی ساده‌ای باشد، هرجایی که بازی برگزار شود، نیاز به حضور و حمایت هواداران داریم.

انتهای پیام/

نظر شما