شناسهٔ خبر: 66703659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روابط عمومی‌های استان فارس سال پرکار و موفقی را سپری کردند / تفکر و ایده پردازی در روابط عمومی و عملیات رسانه‌ای تعیین کننده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس سال ۱۴۰۲ برای روابط عمومی‌های استان سال پرکار و موفقی دانست که فکر و ایده‌های مبتکرانه را در عمل به ثمر نشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عباس فرج زاده در همایش تحول در روابط عمومی و هوش مصنوعی با بیان این که کسب رتبه اول کشور در زمینه تبیین هنرمندانه دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی شاخصه جهاد تبیین و  نشانه همدلی و همراهی و مجاهدت روابط عمومی های استان است، اظهارداشت: این موفقیت و افتخار با همراهی همه ارکان اطلاع رسانی در استان و حمایت و همراهی استاندار محترم کسب شد و باید دستمایه فعالیت بیشتر و کسب موفقیت های بالاتر باشد.
وی با اشاره به این که تلاش های ویژه و بی سابقه روابط عمومی های استان فارس در سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان فارس که در مهرماه 1402 صورت گرفت از سوی بخش های مختلف دولت مورد تقدیر قرار گرفته است، ادامه داد: پوشش ویژه اخبار این سفر در قالب دو تحریریه و با همکاری بسیار موثر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری ها، نمونه برجسته ای از هم افزایی و ترکیب برنامه ریزی، اقدام و عمل صورت گرفت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان این که شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به صورت منظم تشکیل جلسه داده است و هیات رئیسه شورای هماهنگی نیز برنامه های قابل توجهی را برای سال 1403 طراحی و برنامه ریزی کرده است، گفت: ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان براساس اسناد بالادستی، مصوبات سفر و ابلاغیه رئیس محترم شورای اطلاع رسانی دولت و انتظارات و دستورات استاندار فارس به صورت شش ماه به شش ماه و بر این اساس سامانه ای به منظور ارزیابی روابط عمومی ها طراحی و آماده شده است، صورت می‌پذیرد.
فرج زاده با اشاره به این که جشنواره روابط عمومی های استان نیز از جمله برنامه های سالجاری است، ادامه داد: در این جشنواره تلاش می کنیم عملکرد ویژه و برجسته روابط عمومی های استان را مورد توجه و تشویق و الگوسازی قرار دهیم.
وی به تدوین کتاب صعود 730 در زمینه عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در استان فارس توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با همکاری مدیران بخش های مختلف، به خصوص روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و با تشریح فرایند تهیه گزارش ها و آمارهای دقیق از عملکرد دستگاه های اجرایی، گفت: این کتاب می تواند منبع مناسبی برای مطالعه عملکرد دستگاه های اجرایی استان در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم و تبیین خدمات دولت و اقناع عمومی و همچنین منبع مناسبی برای حوزه جهاد تبیین باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاکید بر این که باید با هم افزایی و همفکری، مشکلات روابط عمومی های استان را کاهش دهیم، افزود: بسته امکانات اولیه روابط عمومی، با دستور استاندار فارس برای تجهیز روابط عمومی های فرمانداری های استان تامین می کنیم، اما فرمانداری ها و روابط عمومی ها باید تلاش کنند با تعامل مطلوب با بخش های مختلف و استفاده از ظرفیت ها امکانات لازم را تهیه کنند.
فرج زاده با بیان این که فکر و ایده در فعالیت های روابط عمومی تعیین کننده است، بر ضرورت طراحی و برنامه ریزی مناسب تأکید و تصریح کرد: موفقیت های روابط عمومی ها حاصل ایده های خلاقانه آن هاست و امکانات به دنبال خلاقیت و پیگیری تأمین خواهد شد.
وی اظهارداشت: یکی از مسائل مهم در فعالیت روابط عمومی ها، بهره گیری از فناوری های نوین است که می تواند به عنوان ابزارهای موثری به منظور تحقق اهداف و انجام عملیات مناسب رسانه ای، مورد استفاده قرار گیرد.
در این مراسم از برگزیدگان روابط عمومی های استان در بخش های مختلف با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس تقدیر به عمل آمد.
در بخش پیشکسوت ها از محمدرضا نعمتی مدیرکل اسبق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تقدیر شد.
در بخش فرمانداری ها، برابر ارزیابی اقدامات در عملیات رسانه ای انتخابات؛ از مدیران روابط عمومی فرمانداری های لارستان، مرودشت، خرمبید، زرقان، استهبان، فسا، کوار، پاسارگاد فیروزآباد، سپیدان، اوز تقدیر شد.
در بخش دستگاه های اجرایی استان از مدیران روابط عمومی شهرداری شیراز، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جهادکشاورزی، دانشگاه پیام نور، شرکت توزیع برق فارس، بهزیستی، دانشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، تقدیر شد.
در بخش رتبه های ملی، مدیران روابط عمومی دستگاه هایی که حوزه روابط عمومی آنان حائز رتبه اول تا سوم و برتر در سطح ملی شده بود، مورد تقدیر قرار گرفتند. در این بخش از مدیران روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، شرکت توزیع برق فارس، شهرداری شیراز، روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر فارس، جهادکشاورزی فارس، آبفا فارس، شرکت توزیع برق شیراز، تعاون روستایی فارس، شرکت برق منطقه ای فارس و بهزیستی فارس تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما