شناسهٔ خبر: 66705156 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

وسترن دیجیتال بزرگترین هارد 2.5 ترابایتی موبایلی را معرفی کرد

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

شرکت وسترن دیجیتال به تازگی راه‌حل‌های ذخیره سازی خود را با طیف وسیعی از مدل جدید در سری WD، WD_BLACK و SanDisk Professional ارتقا داده است.

«این دستاورد فن‌آوری باورنکردنی به ما این امکان را می‌دهد تا این کار را بیشتر انجام دهیم. ارائه 6 ترابایت در چنین بسته قابل حمل و مقرون به صرفه‌ای به همه از دانشجویان گرفته تا حرفه‌ای‌ها این امکان را داده تا محتوای بیشتری را در حال حرکت ذخیره و تولید کنند.”

سه مدل معرفی شده به شرح زیر هستند:

  • سری هارد درایو قابل حمل WD My Passport: این سری محبوب اکنون دارای یک گزینه ظرفیت 6 ترابایتی برای WD My Passport Ultra و WD My Passport Ultra برای Mac با قیمت 199.99 دلار (تقریباً 1444 یوان) است. WD My Passport استاندارد و WD My Passport برای Mac نیز به 6 ترابایت با قیمت 179.99 دلار (تقریباً 1300 یوان) افزایش یافته است. یک نسخه USB-C از 6 ترابایت WD My Passport با قیمت 184.99 دلار (تقریباً 1336 یوان) در دسترس است. همه مدل‌ها هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های Western Digital در دسترس هستند.
  • سری WD_BLACK: هارد دیسک گیمینگ WD_BLACK P10 اکنون در یک گزینه 6 ترابایتی با قیمت 184.99 دلار (تقریباً 1336 یوان) عرضه می شود. اکنون از طریق کانال های مشابه سری WD My Passport برای خرید در دسترس است.
  • سری SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD: حرفه‌ای‌ها می‌توانند در اواخر این ماه از SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD با ظرفیت 6 ترابایت استفاده کنند. این درایو با قیمت 229.99 دلار (تقریباً 1661 یوان)، به گونه‌ای ساخته شده است که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز مقاومت کند.

برچسب‌ها:

نظر شما