شناسهٔ خبر: 66706233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

این جاده تا آخر شهریور دوشنبه‌ها مسدود می‌شود / اعلام محورهای جایگزین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه خبرداد.

ایسنا در خبری نوشت:سرهنگ ایرج کهریزی در این باره اظهار کرد: در پی اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح ترانشه در محور هراز در محدوده استان مازندران، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می گردد.

کهریزی افزود: انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته و از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه اجرا خواهد شد و محورهای فیروزکوه و چالوس و آزادراه تهران شمال به عنوان محورهای جایگزین استفاده خواهد شد .

وی این را هم گفت که عملیات کارگاه جاده ای در ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه متوقف می شود .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

۲۳۳۲۱۷

نظر شما