شناسهٔ خبر: 66706382 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیش بینی بورس فردا شنبه 29 اردیبهشت 1403

در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

صاحب‌خبر -

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بورس نخستین روز بورسی هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می پردازیم. بورس این روز ها سرمایه گذاران را غافلگیر می کند و هفته سوم اردیبهشت ماه را تقریبا با نوسان به پایان برد. در ادامه جزئیات وضعیت بورس این هفته را شرح داده ایم.

بورس روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با چهار هزار و ۴۲۹ واحد کاهش، به ۷۳۳ هزار و ۵۱۵ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۴۷۵ واحد کاهش به ۴۰۹ هزار و ۸۲۹ واحد رسید.

روز شنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۲۷ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد سهم داد و ستد شد.

همچنین، نمادهای فارس، فولاد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۱۹۴ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید.

گفتنی است معامله گران در فرابورس در این روز، حدود ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۷۱ هزار معامله خرید و فروش کردند.

روز شنبه، نمادهای بپاس، آریا، هرمز، وسپهر، تجلی، آریان و خدیزل بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

بورس روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با کاهش ۱۵ هزار و ۸۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۹۷ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با چهار هزار و ۶۵۶ واحد کاهش، به ۷۲۸ هزار و ۸۶۵ واحد و شاخص قیمت به ۴۵۴ هزار و ۸۲۳ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۴۸ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ سهم داد و ستد شد.

در این روز، نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و ‌وتجارت بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی داشتند.

روز ۲۳ اردیبهشت ماه، شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۹۱ واحد افت به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله گران در فرابورس نزدیک به هفت میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای بپاس، شگایا، هرمز، وسپهر، غضینو، آریان و ارفع بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی گذاشتند.

بورس روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز دوشنبه، با سقوط ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز دوشنبه با ۱۲ هزار و ۸۰۱ واحد افت، به ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحد و شاخص قیمت هم وزن با هفت هزار و ۱۴۴ واحد کاهش به ۳۹۹ هزار و ۶۱۰ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۴ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد افت به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله گران در فرابورس نزدیک به هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۷۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای آریا، بپاس، مارون، خاور، وسپهر، هرمز و آریان، بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

بورس روز ۲۹ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

بورس روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌ شنبه با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با ۴۳۳ واحد افت، به ۷۱۵ هزار و ۷۴۱ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۲۴۲ واحد ریزش به ۳۹۹ هزار و ۱۶۹ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در بورس تهران با انجام ۳۱۰ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۳۸ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۶ میلیارد سهم داد و ستد شد.

روز ۲۵ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران با ۴۷ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۹۲۷ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در فرابورس نزدیک به سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۶۱ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای مارون، بپاس، ارفع، آریا، خاور و بساما، بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟ 

بورس روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت یک هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد ایستاد.

روز چهارشنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با یک هزار و ۶۷۰ واحد کاهش به ۷۱۴ هزار و ۵۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۹۳۰ واحد سقوط به ۳۹۸ هزار و ۸۸ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در بورس تهران با انجام ۳۳۶ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۶ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، وامید و اپال بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز چهارشنبه، شاخص کل فرابورس ایران با ۸۸ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در فرابورس نزدیک به چهار میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۹۷ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای بپاس، ارفع، خاور، مارون، تجلی و بساما، بیشترین اثر منفی و نماد تماوند بر شاخص فرابورس بیشترین اثر مثبت را داشتند.

پیش بینی بورس هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد ایستاد. روز یکشنبه شاخص کل بورس تهران نسبت به روز شنبه بیش از ۴ هزار واحد سقوط کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۹۷ واحد متوقف شد. روز دوشنبه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز دوشنبه، این شاخص با سقوط سنگین ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحد ایستاد. روز سه شنبه، شاخص کل بورس با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی تغییر مسیر داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ واحد ایستاد. روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران در آخرین روز بورس این هفته با افت یک هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد ایستاد و بورس این هفته را به پایان برد. 

پیش بینی بورس شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص فرابورس ایران در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص فرابورس ایران با ۱۹۴ واحد افت به ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید. روز یکشنبه شاخص کل فرابورس ایران هم نسبت به روز شنبه افت کرد. روز دوشنبه شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید. روز سه شنبه، شاخص کل فرابورس ایران نسبت به روز گذشته خود سقوط کرد. روز چهارشنبه شاخص کل فرابورس ایران با ۸۸ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید و این هفته را به پایان برد. 

کدام نمادها بر بورس هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اثر مثبت گذاشتند؟ 

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، نمادهای فارس، فولاد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند. روز یکشنبه نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و ‌وتجارت بر این شاخص اثر منفی گذاشتند. روز دوشنبه نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بر شاخص بورس اثر منفی گذاشتند. روز سه شنبه نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را داشتند. روز چهارشنبه، نمادهای فملی، وامید و اپال بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

بورس شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سمت صعود می رود؟ 

باتوجه به وضعیت ریزشی شاخص کل بورس و فرابورس و نوسانات در این هفته و همچنین نمادهای تاثیر گذار بر این شاخص ها، نمی توان به بورس هفته چهارم اردیبهشت ماه امیدوار بود و احتمال سقوط بورس براساس وضعیت بورس در هفته سوم اردیبهشت بیشتر از صعود است، البته باید منتظر ماند که ببینیم چه اتفاقی و اخباری در بورس هفته آینده رخ خواهد داد؟ و همچنین ممکن است بورس دوباره ناگهانی مسیر خود را تغییر دهد.

نظر شما