شناسهٔ خبر: 66706509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت ومظلومیت فلسطین موجب بیداری جهانی شده است

خبرگزاری صدا و سیما

امام جمعه موقت بیرجند: امروز با رشادت‌های محور مقاومت شاهد بیداری جهانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین هستیم.

صاحب‌خبر -

مقاومت ومظلومیت فلسطین موجب بیداری جهانی بیداری شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با تاکید بر رشادت‌های محور مقاومت گفت: اکنون با گسترش نظریه امامین انقلاب و تلاش فرزندان اسلام در جبهه حق، شاهد بیداری جهانی هستیم و به زودی پیروزی اسلام و برپایی تمدن اسلامی را با ظهور مهدی موعود (عج) شاهد خواهیم بود.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه امام رضا علیه السلام بین مسلمانان گفت:خداوند در حاکمیت الهی هیچ گاه جامعه را از حجت خالی نمی‌گذارد و همیشه برای مردم هر زمان نشانه‌هایی برقرار می‌کند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات که هفته پیش برگزار شد گفت: انتخابات با مشارکت مردم و عملکرد مسئولان در امنیت و صحت برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: از نمایندگان منتخب انتظار می‌رود که به ارزش‌های انقلاب و همت‌های بلند برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب و حساس بودن نسبت به فساد، قانون اساسی و عدم دخالت بر انتصابات و ... پایبند باشند چرا که نماینده مردم مومن نسبت به انقلاب هستند و نمایندگان موظفند جایگاه جمهوری اسلامی ایران را با نگرش انقلابی در منطقه و جهان حفظ کنند.

وی با اشاره به سوم خرداد و سالروز عملیات بزرگ بیت المقدس گفت: بزرگی این عملیات آنجاست که امام فرمود: دست غیب خداوند را در پیروزی این عملیات دیدیم و پرچم لا اله الا الله را بر فراز خرمشهر آن شهر خرم برافراشت.

نظر شما