شناسهٔ خبر: 66220552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار کرمان:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ نقطه عطفی برای هم‌افزایی استان کرمان است

کرمان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ایران اکسپو نقطه عطفی برای هم‌افزایی شرکت‌های فعال در استان است، افزود: کرمان فرصت های سرمایه‌گذاری زیادی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده پنجشنبه در نشست هماهنگی ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) اظهارداشت: کرمان فرصت سرمایه‌گذاری زیادی دارد و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و صادراتی استان در زمینه معدنی‌، محصولات غذایی و صنایع دستی در نمایشگاه فوق همچون سایر استان‌های کشور بهترین فرصت است.

وی اهمیت حضور در این نمایشگاه را در استفاده مطلوب از فرصت ایجاد شده برای ارائه زنجیره‌های ارزش استان در نمایش توانمندی‌های استان دانست.

حسن‌زاده، زنجیره ارزش را مصداق شعار سال دانست و تصریح کرد: زنجیره ارزش با مردم به نتیجه می‌رسد، لذا طبق شعار سال باید پیش رفت و لازم است که واحدهای فعال از شمال و جنوب استان شناسایی و با یکدیگر پیوند و ارتباط داده شوند و تبادل آموخته‌ها و دانش بین آنها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: کار انفرادی در توسعه استان جوابگو نخواهد بود و نیاز است در استان در حوزه معدن و صنعت پیوند محکمی ارتباطی برقرار شود، لذا این نمایشگاه نقطه عطفی است که باید برای هم‌افزایی استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه از تمام تجار و سفارت‌هایی که با ایران ارتباط تجاری دارند دعوت شده و بازدیدکنندگان خوبی خواهد داشت، گفت: امسال واحدهای فعال در چهار حوزه محصولات غذایی، دانش بنیان، مس شهید باهنر، قالی و فرش که در زنجیره واقعی ارزش فعالیت دارند در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما