شناسهٔ خبر: 66220511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اوزونیدیس: از نتیجه تساوی بازی متعجب هستم

کرمان - ایرنا - سرمربی گل گهر سیرجان گفت: فقط یک شوت موقعیت گل حریف بود و در ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر جلو بودیم و از سمت تیم حریف چیزی ندیدیم و متعجب هستم چرا بازی مساوی تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه پنجشنبه درنشست خبری پس ازبازی تیم‌های گل گهرسیرجان و استقلال خوزستان بیان کرد: همه کارها را خودمان انجام دادیم، اما ۲ امتیاز را از دست دادیم و گل اول را روی اشتباه فردی خوردیم و گل دوم را حریف با یک شوت به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه بجز این ۲ گل، صحنه ای از تیم مقابل یادم نمی آید، تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از، طرفی از اینکه با نبود ۶ بازیکن این نتیجه را گرفتیم، راضی هستم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه جای چند بازیکن گل گهر عوض شده بود، بازی را که می بینیم نمی توانیم ایرادی بگیریم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: در مورد اشتباه دروازه بان روی گل اول، باید بگویم، اشتباه در فوتبال همیشه ممکن است بوجود بیاید.

وی خاطر نشان کرد: وقتی می بینم بازیکنانم تمان تلاش خود را کردند و وظائف خود را انجام دادند، به آنها چیزی نمی توانم بگویم، به بازیکنانم نزدیک هستم و از آنها حمایت می کنم، الان لازم است که همه ما از بازیکنان حمایت کنیم.

جدال ۲ تیم گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

نظر شما